
اصفهان . خیابان فلاطوری . حد فاصل چهار راه آل محمد و آل یاسین . روبروی پارک بنفشه . درمانگاه ایران پارس . داروخانه دکتر مصلحی
سوالات اطلاعاتی
سؤالات متداول
آیا همان کالایی را که در تصویر مشاهده می کنم دریافت خواهم کرد؟
عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.
ضوابط و مسئولیتهای مربوط به فروش محصولات آرایشی ، بهداشتی ، مکمل های غذایی و ورزشی
اطلاعات هر محصول آرایشی بهداشتی و مکمل ها در وبسایت داروخانه انلاین سرزمین دارو ، صرفاً برای اطلاعرسانی است و جنبه مشاوره ندارد. خریدار باید قبل از استفاده از مواد آرایشی بهداشتی و مکمل ها نسبت به کسب اطلاعات حرفهای و اخذ مشاوره از متخصص مربوط اقدام کند. همچنین، نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وبسایت درج کردهاند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آنها و داروخانه انلاین سرزمین دارو مسئولیتی ایجاد نمیکند. همچنین داروخانه انلاین سرزمین دارو مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات فراهم شده روی بستهبندی کالا ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده کالاست.
از کجا می توانم رسید فروش خود را مشاهده کنم؟
از ایمیلی که بت کرده اید و همچنین شماره پیگیری که برای شما پیامک میگردد می توانید رسید خود را مشاهده کنید. همچین در موقع بت نهایی می توانید رسید خود را چاپ نمائید.
چگونه می توانم موردی را برگردانم؟
در صورت عدم رضایت از محصول و با توجه به عدم باز کردن پملپ محصول ، می توانید محصول را مرجوع و مبلغ خود را دریافت نمائید.
ماده 12 در صورت انصراف مشتری از خرید، چنانچه کالا برای مشتری ارسال نشده باشد، مبلغ سفارش به حساب مشتری واریز خواهد شد. اما چنانچه کالا برای مشتری ارسال شده باشد هزینه حمل و نقل و سایر ضرر و زیان های احتمالی ، از مبلغ کل کسر و الباقی به حساب خریدار واریز خواهد شد. در صورت منصرف شدن از خرید لطفا سریعا و قبل از باز کردن بسته بندی کالا به واحد امور مشتریان شیدر اطلاع دهید.
ماده 13 با توجه به ماهیت محصولات آرایشی و بهداشتی امکان بازگردان محصولات در صورت بازشدن بسته بندی وجود ندارد . البته در صورتی که محصول خریداری شده دارای نقص فنی باشد، بصورت رایگان تعویض خواهد شد. همچنین در صورتی که کالای تحویل گرفته شده توسط مشتری با کالای سفارش داده شده مغایرت داشته باشد و این اشتباه از جانب فروشگاه باشد، این موضوع بدون هزینه ای برای مشتری قابل پیگیری و حل شدن خواهد بود. لطفا در چنین مواردی ظرف 24 ساعت بعد از دریافت کالا با شماره امور مشتریان تماس حاصل فرمایید.
از کجا می توانم سفارش خود را ارسال کنم؟
با ثبت گزینه افزودن به سبد کالا در هر آیتم محصول می توانید به راحتی محصول خود را ثبت و خریداری نمائید. دقت فرمائید بنا به ثبت ادرس خود محصول از 2 تا 48 ساعت در ایام کاری می تواند زمان بر باشد تا بدست شما برسد.
اطلاعات درباره ما